Levertijden

Wij kunnen je bestelling zoals je van ons gewend bent, op tijd versturen. Echter, vanwege het hoge aantal pakketten dat tijdens deze corona-crisis wordt besteld en de maatregelen die genomen moeten worden, staan PostNL en DHL onder erg hoge druk. Daarom kan je bestelling wat vertraagd zijn. We hopen op jullie begrip. Via de track en trace-code die je ontvangt (mogelijk met enige vertraging), kun je je bestelling volgen.

Vragen en antwoorden

We begrijpen dat het coronavirus veel vragen oproept en beantwoorden graag jullie vragen in deze lastige periode.

Zijn jullie gewoon open?
  • Wij zijn gewoon open tijdens dezelfde openingstijden als normaal. We werken zoveel mogelijk vanuit huis en doen ons uiterste best om jullie te kunnen helpen met het kiezen en versturen van kaarten. De klantenservice is bereikbaar van 9.00 uur 's ochtends tot 21.00 uur 's avonds en je kunt ons altijd een email sturen.
Worden mijn kaarten veilig gedrukt en verzonden?
  • Onze drukkerij is gewoon open en we volgen hier strikte maatregelen (opgesteld door het RIVM) die zorgen voor een veilige en hygiënische werkomgeving. Zo desinfecteren we de meest kwetsbare plekken tweemaal per dag, is er geen fysieke overdracht tussen de twee ploegendiensten, houden medewerkers 1,5 meter afstand, zijn de pauzes opgedeeld, en is er geen fysiek contact meer tussen leveranciers en medewerkers, o.a. doordat we pakbonnen niet meer tekenen.

    De kans dat het virus op poststukken zit is in Nederland heel klein, maar niet helemaal uitgesloten. Daarnaast is de kans dat het virus dan nog besmettelijk is ook heel klein, aldus het RIVM. Wil je, ondanks dat de kans nihil is, geen enkel risico lopen? Laat postpakketten 24 uur liggen alvorens deze te openen of was je handen na het aanraken.
Wanneer worden de kaarten geleverd?
  • De post werkt nog steeds door, maar doordat mensen veel online bestellen is er veel drukte en kan de levering langer duren.

Tips

Ik wil mijn feest/ trouwdag uitstellen/verzetten
  • Moeten jullie het feest of jullie trouwdat uitstellen of verzetten? We leven met jullie mee en hopen dat er een nieuwe datum gevonden kan worden. We hebben een speciale collectie van Change the Date kaarten en gifjes gemaakt, waarmee je je familie en vrienden kunt bedanken en kunt laten weten dat de bruiloft verschoven wordt.


  • Wij denken bij deze tweede order graag met je mee. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, om te zien waar we elkaar kunnen helpen.
     

Hebben jullie tips voor geboortekaartjes/kraamborrelkaartjes in deze tijd?
  • Wat is het balen als je een kleintje hebt gekregen en er mag geen kraamvisite komen. Zulke momenten wil je juist graag met elkaar delen! We helpen je graag om toch mooie momenten met je familie, buren en vrienden te creëren.

    • Veel ouders vinden het leuk om alsnog een foto aan het geboortekaartje toe te voegen. Dit kan in het geboortekaartje zelf, of je voegt een mooie fotolabel toe aan je kaartje, zodat je familie en vrienden direct een echte foto van je kleintje hebben.
    • Wij kunnen je helpen om je geboortekaartje omzetten naar een mooi kraamborrelkaartje, zodat je op een later tijdstip alsnog een geboorte-feestje kunt vieren. Of bekijk zelf onze kraamborrelcollectie.
    • Laat de buurtjes zien dat er een kleintje is met een leuk geboortebord in de stijl van je geboortekaartje en nodig ze uit om op 'raambezoek' te komen; het bekijken van de baby vanachter het raam

Contact

Heb je meer vragen of heb je advies nodig? Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. We zijn van 9.00 uur tot 21.00 uur bereikbaar op 085-043 80 43 en je kunt ons altijd een mail sturen via info@poobies.nl

We wensen je alle gezondheid toe in deze periode!

 

Laatst bijgewerkt op 4 november 10:54 uur.